Kerstmarkt bij Pameijer A.C. Ridderkerk

Nieuws

RIDDERKERK - Op zaterdag 14 december is er een kerstmarkt bij het activiteitencentrum van Pameijer in Ridderkerk. Iedereen is op deze dag tussen 10.00 en 16.00 uur welkom in het A.C. aan de J.S. Bachstraat 4 (naast de moskee) in Slikkerveer.

Men kan op deze markt kerststukjes , kerstversieringen, kaarten en plantenbakjes kopen. Daarnaast worden allerlei van steigerhout gemaakte artikelen aangeboden. Ook de drukkerij van het A.C. zal verschillende artikelen te koop aanbieden. Ook kan men hier terecht met vragen omtrent het drukwerk dat hier verzorgd wordt. De mensen van “Barones van Bolnes” zullen aanwezig zijn om sieraden te koop aan te bieden. Tevens kunt u een bestelling doen voor artikelen van steigerhout en plantenbakken. Ook de winterviolen en cyclamen staan klaar voor de verkoop. In een gezellige kerstsfeer kan men ook genieten van een kom snert, een kopje glühwein, overheerlijke oliebollen en warme chocolademelk. Er wordt gezorgd voor passende muziek. Tevens zal de kerstman aanwezig zijn.