Clubliefde op de radio

Dieren

RIDDERKERK - Radio Ridderkerk gaat met een nieuw radioprogramma de schijnwerper zetten op lokale clubs en verenigingen. Op zondag 12 januari 2014 is de eerste uitzending van “Ons Kluppie”, dat na de jaarwisseling om de veertien dagen op zondag is te beluisteren van 12.00 tot 13.00 uur.

De presentatoren Siem de Goede en Caroline Veerman gaan in de studio gesprekken aan met vertegenwoordigers van de clubs en proberen zo een goed beeld te schetsen van de betreffend vereniging. Ze worden bij deze uitzendingen technisch bijgestaan door Nico Bravenboer. Clubs en verenigingen die in dit programma aan bod willen komen kunnen zich aanmelden bij de redactie van het programma: onskluppie@rtvridderkerk.nl of 0180-430777.