Coördinatoren Brede School in het nieuw

Nieuws

RIDDERKERK - Alle coördinatoren van de Brede School Ridderkerk zijn herkenbaar aan nieuwe polo´s en hoodies, waarop het mooie logo van de Brede School prijkt. Een dag voor Sinterklaas werden de coördinatoren verrast met de nieuwe kleding. Met een chocoladeletter en een gedicht was het feestje compleet.

In Ridderkerk zijn er zes brede scholen. Vanaf dit jaar zijn er ook activiteiten voor kinderen van 2 tot 4 jaar en hun ouders. Speciaal voor deze kleintjes is er sport en cultuur. Momenteel is de Brede School aan het onderzoeken of ook (voor)leesactiviteiten in het programma opgenomen kunnen worden. Bij ouders, peuterspeelzaalleidsters en kinderopvang medewerksters wordt gevraagd wat er nodig is voor kinderen van 2 tot 4 en zelfs ook voor kindjes van 0 tot 2 en hun ouders. Iedereen die goede ideeën heeft, kan dit aangeven via: www.bredeschoolridderkerk.nl. Op deze website staat in januari het nieuwe aanbod voor alle wijken.