Ook ANYAM op de het ijs in Ridderkerk

Nieuws

RIDDERKERK - Op uitnodiging van Sport en Welzijn, die de ijsbaan op het Koningsplein in Ridderkerk organiseert, stond de leden van ANYAM afgelopen dinsdag 10 december op de ijs. Voor deze doelgroep was een aparte avond als ‘besloten activiteit’ gereserveerd. Ondanks dat schaatsen voor veel leden niet makkelijk is, soms heel lastig is o, werd het evenement op het gladde ijs goed bezocht.

Met ruim dertig leden die heel voorzichtig het ijs betraden, en een tiental hulpvaardige vrijwilligers en enkele genodigden, werd het een echt geslaagde avond. Door de prima hulp en inzet van de schaatsbaan “crew” , die voor het eerst sinds het bestaan van de ijsbaan mensen met een verstandelijk beperking begeleidde, ontstond er een heel gezellige sfeer.

Door de mooie inrichting van de tent, de beschikbare hulp en speelmaterialen, de muziek, een jarige bezoeker en de warme chocolademelk werd het een onvergetelijke avontuur voor al de leden van ANYAM. Namens de leden bedankt het bestuur Sport en Welzijn voor een onvergetelijke avond. Volgend jaar hopen ze er graag weer bij te zijn.