Van der Valk verwent senioren

Nieuws

RIDDERKERK - In hotel Van der Valk Ridderkerk was afgelopen maandag voor de vijfde keer een gratis kerstdiner voor ouderen. De gasten kregen deze avond aangeboden door het Nationaal Ouderenfonds en Van der Valk. Op voordracht van ouderenorganisaties waren 75 personen uitgenodigd, vaak ouderen die alleen wonen, het financieel niet breed hebben of een zwaar jaar achter de rug hebben.

Zij werden verwend met een drie gangendiner, voorafgegaan door een welkomstcocktail. Bij binnenkomst speelde een dameskwartet kerstmuziek op panfluiten. Ook enkele kinderen brachten tijdens het diner kerstmuziek. Het Ridderkerkse koor ‘Melodia’ meldde zich spontaan voor een optreden aan. Na afloop kregen alle senioren een tas met verrassingen aangeboden. Het ouderenfonds vulde deze tasjes samen met thuishulpen van Aafje, die leuke dingen wisten te verzamelen door het aflopen van sponsors. Veel vrijwilligers van het ouderenfonds waren deze in touw voor de begeleiding van de dinergangers.