Salem brengt drie oratoria

Dieren

RIDDERKERK - Voor het Ridderkerkse interkerkelijk koor Salem wordt 2014 een bijzonder jaar. Het koor, dat op maandag 6 januari de repetities hervat, zal dit jaar drie oratoria uitvoeren.

Op zaterdag 19 april laten ze het Paasoratorium klinken in de GVK-kerk in ’s Hertogenbosch. Daarna volgt op 15 juni het Ezechiëloratorium “Mensenkind” in de Bethelkerk van Zwijndrecht. Het derde grote werk is het Jonaoratorium dat op het programma staat voor de oecumenische VOOR-dienst op 9 november in de “Levensbron” in Ridderkerk. Tussendoor zijn er diverse “gewone”medewerkingen aan erediensten. Daarnaast maakt Salem zich op voor de viering van het jubileum van hun dirigent Dirk Zwart, die dit jaar 25 jaar voor het Ridderkerkse koor staat. Voor meer informatie: www.koorsalem.nl.