Peutertheater met dierengeluiden

Dieren

RIDDERKERK - In kader van de Nationale Voorleesdagen zal de muziektheatergroep De Toren van Geluid op zaterdag 25 januari optreden in de bibliotheek in Ridderkerk. Er wordt een interactieve muziekvoorstelling verzorgd voor peuters en kleuters.

Samen met de toneelspelers maken kinderen kennis met muziek en theater, en gaan ze aan de slag met de geluiden die dieren in het prentenboek “Krrr…okodil!” maken. Dit programma voor kinderen van 2 tot 6 jaar is van 14.15 tot 14.45 uur. Kaarten kosten € 2,50. Ouders/verzorgers kunnen er gratis bij zijn. Voorafgaand aan de voorstelling wordt er voorgelezen en kan er gedanst worden op krokodillenliedjes. Dit voorprogramma (vanaf 13.30 uur) is gratis. Voor meer informatie en kaartverkoop: www.bibliotheekaanzet.nl.