Naar verkiezingen met “Politiek Café”

Politiek

RIDDERKERK - In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart zal Radio Ridderkerk wekelijks een podium bieden aan een politieke partij. Met extra uitzendingen van “Politiek Café” moeten zo van 11 januari t/m 8 maart alle deelnemende partijen aan bod komen.

De presentatoren Ger Schilt en Eric Harreman mogen het laatste uur van het actualiteitenprogramma “Prettig Weekend” overnemen om met de vertegenwoordigers van de partijen in gesprek te gaan. Komende zaterdag is tussen 12.00 en 13.00 uur als eerste de beurt aan de nieuwe lokale partij 18PLUS. Luisteraars kunnen met hun vragen en opmerkingen reageren via 0180-430777 of info@radioridderkerk.nl.

Deze speciale uitzendingen worden op zaterdag 15 maart afgesloten met een lijsttrekkersdebat. De politieke degens kunnen dan op de radio gekruist worden tussen 12.00 en 14.00 uur. Op de dag van de verkiezingen zelf brengt Radio Ridderkerk de uitslagen live in een aparte uitzending vanuit het gemeentehuis.