Yilmaz weg bij RVVH, De Koning komt

Sport

RIDDERKERK – Ali Yilmaz verruilt aan het eind van het seizoen hoofdklasser RVVH voor competitiegenoot SteDoCo. Wel heeft RVVH voor komend seizoen verdediger Jeffrey de Koning gestrikt.

Ondanks een nog eenjarig durende overeenkomst heeft Yilmaz de club gevraagd om medewerking te verlenen. De reisafstand Leerdam naar Ridderkerk breekt de voetballer op. Yilmaz is bezig aan zijn derde seizoen bij RVVH.

RVVH weet zich volgend seizoen verzekerd van de komst van Jeffrey de Koning. De 26-jarige linker centrale verdediger komt over van Nieuwenhoorn dat net als XerxesDZB momenteel veel spelers ziet vertrekken.

De voetballer heeft een groot gedeelte van zijn voetballoopbaan doorgebracht bij het inmiddels ter ziele zijnde TOGR, alwaar hij op 18-jarige leeftijd debuteerde in het eerste elftal. Na deze jaren stapte hij over naar Nieuwenhoorn, waar hij nu voor het derde seizoen in de zondag hoofdklasse actief is.