Krokusfestijn met veel actie

Nieuws

RIDDERKERK - De Ridderkerkse jeugd kon zich tijdens de voorjaarsvakantie vermaken met leuke activiteiten van Sport en Welzijn. De verschillende activiteiten van dit “Krokusfestijn” trokken ruim 450 enthousiaste deelnemers.

Voor elke leeftijd en interesse was een passende activiteit. Toppers waren onder meer bowlen in Rijsoord en een sportieve zeskamp in de Gorzen, waarbij het ook nog eens een heerlijke zonnige dag was. Naast de sportieve activiteiten konden kinderen creatief aan de slag voor het maken van sieraden en theater of kunst van ToBe. Daarnaast konden kinderen genieten van een leuke film in de bibliotheek. De Natuurvereniging Ridderkerk zorgde voor een leuke en leerzame natuurwandeling aan in het Lohmanpark, waarbij veel is opgestoken over dieren, bomen, planten en bloemen. Het Krokusfestijn werd op een spetterende manier in zwembad De Fakkel afgesloten met uitdagende ‘survival’ waterspellen. Foto’s van de activiteiten zijn binnenkort te bekijken op de Facebook-pagina van Sport en Welzijn.