Gediplomeerde dieetcoaches in Ridderkerk

Nieuws

RIDDERKERK - Na het behalen van alle certificaten in het afgelopen jaar hebben Corina Noorlander en Jeanette Visser op 10 februari jl. het officiële diploma `Professional Dieetcoach´ in ontvangst mogen nemen. Het duo bereikte deze mijlpaal een jaar na de start van hun Sana begeleiding en verkooppunt in Ridderkerk.

Daar hebben ze al heel wat tevreden klanten gehad. “Wij zijn ontzettend trots dat we al zoveel mensen hebben mogen begeleiden om af te vallen, met enorm veel resultaten. Het is een voorrecht om mensen te mogen helpen om naar een gezond en verantwoord voedingspatroon te coachen” aldus het duo.

Sana slank is een eiwitrijk en koolhydraatarm dieet, waarbij de begeleiding tijdens en vooral na het bereiken van t gezonde gewicht gratis is. Volgens de coaches is dit eiwitdieet een stimulerend hulpmiddel om af te vallen. “Door de sterk verlaagde inname van koolhydraten schakelt het lichaam over op een andere energieleverancier: de opgeslagen vetten. Het gevolg hiervan is een volledige verbranding van het eigen lichaamsvet” lichten ze toe. Wie voor de zomer nog wat kilo’s kwijt wil kan voor meer informatie of een afspraak voor een vrijblijvend intakegesprek bellen met Corina: 06 3069 1453 of Jeanette: 06 1843 5442.