Dolfijn Reisburo in top drie van Zuid Holland

Nieuws

RIDDERKERK - Dolfijn Reisburo uit Ridderkerk is al derde van de provincie Zuid-Holland uit de bus gekomen bij de verkiezing “Beste Reisbureau van Nederland”. De strijd om deze titel begon in oktober 2013 met de eerste ronde. Hierbij moesten vragen beantwoord worden over onder meer de winkelformule en de “toegevoegde waarde” van het reisbureau.

Dolfijn behoorde daarop tot de bureaus die door mochten naar de volgende ronde. Hierbij moesten de punten gescoord worden met een marketing case, klantenprofiel en het gebruik van sociale media. Ook in deze ronde wisten de dames van Dofijn zich voldoende te onderscheiden. Bij de derde ronde was het woord aan de klanten. De laatste 250 vertrekkende klanten ontvingen een email met daarin een link naar een beoordelingssite. Met dit onderdeel werd Dolfijn Reisburo gewaardeerd met een gemiddelde van 8,7. Een trainingsbureau beoordeelde daarnaast de directie en het personeel. De uitslag werd op 27 februari jl. bekend: een derde plaats in de eindlijst van Zuid-Holland. “De twee beste reisbureaus per provincie gaan door naar de jury voor de provinciale titel. Daar zitten we dan net niet bij, maar we mogen hiermee heel tevreden zijn. Zuid-Holland is een provincie waar zich veel reisbureaus bevinden en wij zitten bij de top” vinden de dames van Dolfijn.