Nieuwe foto’s van Fotoclub

Nieuws

RIDDERKERK - In Gezondheidscentrum GOED in Ridderkerk is sinds 1 maart een nieuwe foto-expositie te zien van de Fotoclub Ridderkerk. De clubleden hebben hun mooiste foto van de afgelopen periode gekozen. Daarbij zijn prachtige foto’s in de categorieën Straatfotografie en Dieren.

De ‘eregalerij’ in het GOED is deze keer voor Debby Gerhardt. Met enkele leden van de fotoclub volgde zij het fotomentoraat bij Rob s' Gravendijk. Hieruit is de serie “Allerhanden" ontstaan. Er zijn bij deze expositie tien foto’s uit deze serie te zien. Vastgelegd zijn handen van veelal Ridderkerkers, van zeer jong tot oud. Belangstellenden kunnen de foto’s bekijken tijdens de openingsuren van het GOED aan de Jan Luykensttraat 12.