Taartenworkshop voor de Roparun

Nieuws

RIDDERKERK - Het Roparunteam 131 (het team van het IJsselland Ziekenhuis) organiseert op vrijdag 9 mei een taartenworkshop in Ridderkerk. Banketbakker Peter Gouweloos zal op deze avond stap voor stap uitleggen hoe men een heerlijke taart kan maken.

Deze workshop van 2½ uur wordt vanaf 19.30 uur gepresenteerd in de kantine van Radio Ridderkerk. Na afloop kan men de eigen gemaakte taart meenemen en dat in het weekend van moederdag. Deelname kost € 12,-- per persoon. Inschrijven kan tot uiterlijk 27 april via: roparunysl@live.nl of het inschrijfformulier op de website: www.roparunysl.nl. Bij voldoende aanmeldingen volgt een tweede workshop op zaterdagmiddag 10 mei, waarbij dan ook de mogelijkheid bestaat voor kinderen om cupcakes te maken.