Jong en oud trekken de kar

Nieuws

RIDDERKERK - Het campagneteam van Echt voor Ridderkerk (EVR) was afgelopen zaterdag weer op pad met tractor en kar. Dit keer werden de wijken Bolnes, Oostendam, Rijsoord en Slikkerveer bezocht.

Hoewel het bord aangeeft dat EVR de kar trekt , was het stuur gedurende deze hele tocht in handen van ‘raadsnestor’ Arie van Nes. Besturen zit Arie in het bloed na vele jaren als onder andere raadslid en dijkgraaf bij het waterschap. Een mooi voorbeeld voor het jongste EVR- lid op de lijst , Tessa van Nes , die na het afronden van haar rechtenstudie kort geleden in dienst is getreden bij een advocatenkantoor ,en nu tegelijkertijd haar eerste stappen zet op het politieke pad. Komende zaterdag is het hele team op de verkiezingsmarkt in het centrum van Ridderkerk met een duidelijk voorbeeld in welke richting de kar de moet.