Wethouder begint aan fitness

Nieuws

RIDDERKERK - Wethouder Henk Dokter moest zaterdagmorgen even op de ‘pijnbank’. Hij mocht als eerste op een nieuwe crosstrainer en trok daarmee ook de slingers los van de vernieuwde fitnessruimte van verpleeghuis Salem.

De nieuwe ruimte wordt benut voor fysiotherapie en ergotherapie. Daarnaast is er “Fitness voor senioren”, zowel individueel als in groepsverband, waaraan ook senioren van buiten Salem kan worden deelgenomen. Van maandag t/m vrijdag kan men vrij trainen tussen 8.00 en 9.30 uur. Ook op de middagen en enkele avonden is hiervoor gelegenheid. De groepslessen zijn op maandagmiddag. Voor beginners zijn er instroomgroepen op dinsdagmiddag en –avond en donderdagmiddag. Voor meer informatie en inschrijving kan men terecht bij de receptie van Salem aan de Vlietlaan 2 in Ridderkerk-Drievliet. Wethouder Dokter behoorde na de opening tot de eerste inschrijvers.