Ingezonden: Testdag turntalent G.V. OKK

Sport

RIDDERKERK - Sta jij ook 'de hele dag' op je handen en kan je zelfs al een radslag of ben je gewoon heel lenig? Vind je het duikelrek op het schoolplein het fijnste toestel wat er staat? Dan wordt het tijd om naar de open les te komen van gymnastiekvereniging OKK in Ridderkerk.

Ben je geboren in 2006, 2007 of 2008 kom dan gewoon een les mee doen. Er worden allerlei leuke testjes gedaan en de trainsters kijken dan of jij misschien geschikt bent om na de zomervakantie deel uit te maken van de jong talent groep van OKK. Word je niet uitgekozen, dan heb je in ieder geval kennis gemaakt met de gymnastiek en is er vast wel een groep in jouw omgeving waar je in past. Voor de test maakt het niet uit of je lid bent van de vereniging of niet. De open les is donderdag 17 april 2014 van 16.15 uur tot 18 uur in de gymzaal aan de Werf (Reijerweg 241) in de wijk Slikkerveer.