Visagie voor meiden

Nieuws

RIDDERKERK Het jongerenwerk van Sport en Welzijn heeft in blok 4 van de Brede School Slikkerveer workshops Visagie georganiseerd. De organisatoren wilden met deze activiteit jonge meiden op een interactieve en laagdrempelige manier bewust maken wat make-up kan doen voor het uiterlijk. Daarbij was er vooral aandacht voor de manier waarop zij zichzelf profileren op social media.

De laatste les werd afgesloten met een echte fotoshoot, waarna zij de mooiste foto konden gebruiken als nieuwe profielfoto. Naast deze meidenactiviteit voor de Brede School organiseert het jongerenwerk sinds kort ook “meidenwerk” in Ridderkerk. Elke dinsdagmiddag en avond is er in de P.C. Hooftstraat een meidensoos. De doelgroep kan daar terecht voor activiteiten, advies en informatie over allerlei onderwerpen. Daarnaast is er ruimte voor de meiden om zelf iets te organiseren. Voor meer informatie: www.sportenwelzijn.nl of een kennismakingsbezoek aas de soos.