Caroline Mom sluit seizoen af met finaleplaatsen

Sport

RIDDERKERK - Afgelopen weekeinde mocht turnster Caroline Mom van gymnastiekvereniging OKK deelnemen aan de finale in de tweede divisie. De beste zesendertig overgebleven senioren van het land – van de oorspronkelijke inschrijving van hondervijftig turnsters - streden om de meerkampmedailles.

Caroline kon zich in deze strijd niet mengen, maar dat was ook niet verwacht. Bij de toestelfinales was ze daar wel dicht bij. Met een vijfde plaats op sprong liet ze een prima indruk na, terwijl ze ook op vloer een finaleplaats behaalde. Hier werd ze negende. In de meerkamp was haar beste toestel onverwacht de brug ongelijk, waar ze een zevende plek innam na een prima oefening met een nieuw element. Ze werd twintigste. Een val van balk kostte haar een tiental plaatsen. Meer op www.okkridderkerk.nl.