Vierde Barbershop toernooi bij SV Ridderkerk

Sport

RIDDERKERK - Tweevoudig titelverdediger Tuvshin Boldoo gaat proberen voor de derde keer het Babershop van der Steen schaaktoernooi te winnen. Wie gaat Tuvshin Boldoo er vanaf houden dit jaar? Het is een rapid schaaktoernooi met drie partijen op een avond die elk maximaal twintig minuten per persoon kunnen duren.

Er wordt gespeeld in twee groepen en in elke groep zijn er drie bekers beschikbaar voor de eerst drie. De winnaar van de eerste groep mag zich een jaar de Rapid kampioen van Ridderkerk noemen. De eerste ronde is op donderdagavond om 20 uur en er wordt op elke donderdagavond gespeeld met op 10 Juli de laatste ronde. De deelname is gratis en iedereen mag mee doen. Het adres is: De Riederborh , Boksdoornstraat 80 ( ingang is aan de zijkant van de middelste Flat). Aanmelden aan de speelzaal.