Nog plek bij 3 x 2

Sport

RIDDERKERK - Het is nog mogelijk om in te schrijven voor de jeugwielertour 3 x 2. Op de deelnemerslijst van dit Ridderkerkse vakantie-evenement staan nu 410 kinderen. De jeugdtour start op maandag 18 augustus met een spelendag op sportpark Reyerpark. Ook de fietsen van de deelnemers worden dan gekeurd.

De volgende dagen worden fietsritten gemaakt in de regio met steeds een grote rust en spelonderdeel in een zwembad. Op zaterdag 23 augustus wordt met versierde fietsen door Ridderkerk gereden. Deelname aan 3 x 2 staat dit jaar open voor jongens en meisjes die geboren zijn tussen 18 augustus 1998 en 1 januari 2006. Wie nog mee wil doen kan zich voor de laatste plekken in de karavaan op maandagmorgen 18 augustus om 8.30 uur melden in de kantine van korfbalvereniging Ten Donck op het Reyerpark. Marjan Bravenboer verzorgt hier de laatste inschrijvingen. Voor de na-inschrijving moet € 25,-- en een ingevuld en ondertekend inschrijfformulier meegebracht worden. Dit formulier kan worden gedownload vanaf de website: www.3x2.nl.