Bridgen op dinsdagmiddag

Regionaal

RIDDERKERK - Op dinsdag 26 augustus hervat Bridgeclub DMC (DinsdagMiddagClub) haar bridgecompetitie in de kantine van voetbalclub RVVH. Na een zomerstop van drie maanden hebben de bridgers er weer zin in.

De Ridderkerkse club heeft meer dan 100 leden. Er wordt gespeeld in vier lijnen met het doel om volgend jaar in de top van lijn A te eindigen. “De hoofdzaak is echter om met elkaar een gezellige middag door te brengen” aldus de clubleiding. Bij de start van het nieuwe seizoen is er plaats voor nieuwe leden. Inschrijving is zowel voor paren als individueel mogelijk. Er wordt een geschikte partner gezocht voor wie zelf geen bridgepartner heeft. Nieuwe leden starten in de D-lijn en kunnen na zes weken promoveren naar de C-lijn, als men op één van de eerste drie plaatsen eindigt. Er wordt gespeeld op dinsdagmiddag van 13.30 tot ca. 16.30 uur. De contributie bedraagt € 55 per persoon per jaar. Voor meer informatie kan men contact opnemen met wedstrijdleider Aad Belder: 0180-418385 of secretaris Dick Fraaij: 0180-421701. Mailen kan naar: bridgeclub.dmc@gmail.com.