18 Gediplomeerde voetballers bij de Ridderkerkse Voetbalschool

Sport

RIDDERKERK - De Ridderkerkse voetbalschool is een kleinschalige onafhankelijke voetbalschool die zich al acht jaar succesvol bezighoudt met het op een structurele en kindvriendelijke manier doseren van voetbaltechnieken voor kinderen van zes tot dertien 13 jaar.

Recent hebben 18 voetballers van de Ridderkerkse Voetbalschool de voorjaarscursus 2014 met succes afgerond. Verdeeld over drie voetbalklassen is er keihard getraind op de specifieke voetbaltechnieken. Met trots ontvingen dan ook alle deelnemers het felbegeerde voetbaldiploma inclusief rapport.

De Ridderkerkse voetbalschool: een voetbalschool voor iedereen

De voetbalklassen bestonden uit spelers/speelsters die lid zijn van verschillende voetbalclubs (SV Slikkerveer, RVVH, vv Rijsoord, Bvv Barendrecht, vv Heerjansdam).
Er zijn ook deelnemers die niet in wedstrijdverband voetballen. Kortom alle kinderen die in korte tijd veel specifieke voetbaltechnieken willen leren zijn bij de Ridderkerkse Voetbalschool aan het juiste adres.
De Ridderkerkse Voetbalschool wil nadrukkelijk aansluiten op de identiteit en het niveau van kinderen. Door met kleine groepjes van vier tot zes kinderen te werken is er veel aandacht voor de individuele ontwikkeling van het kind.
Op vrijdag 26 september 2014 gaat de Ridderkerkse voetbalschool weer verder met de najaarslessen.
Meer weten of aanmelden via www.ridderkerksevoetbalschool.nl of telefoonnummer 06-22903556.