Gratis streetdance

Nieuws

In het kader van Burendag organiseert de Spaanse vereniging Hogar Andalucia de Ridderkerk op zaterdag 27 september een gratis workshop streetdance voor jongeren van 10 t/m 16 jaar.

Het programma is van 18.00 tot 20.00 uur met een kleine pauze. Wie mee wil doen kan vriend worden op Facebook (Hogar Andalucia Ridderkerk) en zich opgeven via een privébericht. Na de workshop begint om 20.00 uur een bingo. Meedoen aan de zes rondjes met leuke prijzen kost € 10,--.

Boeken gezocht

Op zaterdag 11 oktober organiseert de activiteitencommissie van WVC Bolnes weer een Boekenmarkt. Voor deze markt is de organisatie nog op zoek naar boeken, platen, cd’s, dvd’s en computerspellen. Wie deze spullen thuis van de plank wil kan ze afgeven in het wijkcentrum aan de Noordstraat 255a. Men komt het ook graag ophalen. Voor een afspraak: 0180-411148. Voor particulieren die hun oude boeken e.d. zelf willen verkopen zijn tafels te huur voor € 5,--. Ook hiervoor kan men bellen naar 411 148 of mailen:
wvcbolnes@sportenwelzijn.nl.