Landelijke fair bij boerderij

Nieuws

RIDDERKERK - Op zaterdag 20 september is er een sfeervolle fair op het erf van boerderij Van Nes aan de Lagendijk 78 in Ridderkerk. Er worden kramen gevuld met antiek en brocante, woondecoraties, mooi servies, linnengoed, sieraden, speelgoed en kinderkleding.

Onder de standhouders zijn Sense of home (alles voor in huis), Ruitjes enzo (creatief met stof), Zusje & Zusje (gehaakte kindermutsjes), Made by Lauz (handgemaakte kinderkleding), Creaslingers (slingers en andere creativiteit), Jewels (sieraden) en Doe maar Puur (gezond eten). Verder zijn er kramen van Flores Amor (bloemen), Ribbonstore (allerlei bandjes), Hollandkaart (mooie kaarten), Doortje Pim (servies), Een taart met Smaak (marsepeintaarten) en woondecoratie kramen van C’est Beau, Homestyle 10 en Heijkamp Interieur. Ook kan men terecht voor heerlijke warme wafels, koffie met gebak en broodjes. Belangstellenden zijn welkom van 10.00 tot 16.00 uur. De toegang is gratis. De portemonnee moet wel mee, want er kan niet bij alle kramen gepind worden.