Inspiratie opdoen met topstylist

Nieuws

Op zaterdag 1 november is er een adviesdag van de Inspiration Tour bij De Noorde Wonen & Werken in Ridderkerk. Wie op het punt staat een nieuwe woning te betrekken of thuis ingrijpend wil herinrichten kan op deze dag persoonlijk advies krijgen van een topstylist. Men gaat na een sessie van ± 45 minuten naar huis met een interieurschets en goede ideeën voor kleuren, materialen, stoffen en indelingen.

De Inspiration Tour wordt gedragen door topmerken uit de woonwereld, waaronder Desso, Luxaflex, Novilon en Tes Concept. Kwaliteitsmerken die ook verkrijgbaar zijn bij de interieurwinkels die met de styling adviesdagen worden aangedaan. “Wij weten alles van de materialen en kunnen daar ook deskundig over adviseren. Ook over de inrichting kunnen we meedenken en ideeën aandragen” zeggen Ronald en Patricia Plaisier, die in de showroom van De Noorde veel direct kunnen laten zien.

De Complete inrichting

De Noorde Wonen & Werken heeft alles in huis voor het interieur van de woning. Illustratief voor de brede collectie is het VT Wonen-huis dat bezocht kan worden op de Woonbeurs 2014 (30 september t/m 5 oktober) in de RAI Amsterdam. Alles wat voor de inrichting van dit huis is gebruikt, is ook bij De Noorde verkrijgbaar. Recent is de collectie uitgebreid met buitenzonwering van Luxaflex Outdoor en Riviera Maison raamdecoratie.
“Mensen die zich aan het oriënteren zijn op de mogelijkheden willen alles kunnen afwegen. Wij kunnen het hele spectrum laten zien. Dat we dat allemaal in huis hebben verbaast mensen weleens, maar we zijn echt een complete woninginrichter”
Op 1 november zijn er bij De Noorde zeven individuele stylingsessies van drie kwartier. De prijs voor zo’n inspirerend advies is € 75, -- (beperkt aantal plaatsen!). Dat bedrag krijgt men weer terug als men de interieurmaterialen bij De Noorde bestelt. Wie afspreekt voor een advies moet een plattegrond, foto’s en eventuele wensenlijst meebrengen. Er kan dan optimaal van de tijd geprofiteerd worden. Voor meer informatie en inschrijving kan men terecht bij De Noorde Wonen & Werken aan het Voorzand 3 in Ridderkerk: 0180-433055 of info@denoorde.nl.