Jachtopzichter vertoont “Kroonjuwelen van het Loo”

Nieuws

Jan Huttinga, de jachtopziener van de Koninklijke Houtvesterijen “het Loo”, komt op vrijdag 28 november prachtige beelden van de natuur in dit Kroondomein vertonen in de Maranathakerk in Slikkerveer.

Met twee keer 50 minuten digitaal beeld en geluid neemt hij de bezoekers van deze avond mee naar het gebied. De in dienst van Zijne Majesteit Koning Willem Alexander werkzame Huttinga is Nederlands kampioen amateur natuurfotografie. Zijn serie “Kroonjuwelen van het Loo” wordt door hem eenmalig vertoond in Ridderkerk en omgeving. De avond in de kerk aan de Stadhouderslaan 317 begint om 19.30 uur. De zaal gaat om 18.45 uur open. De entree bedraagt € 7,00 voor volwassenen en € 3,00 voor kinderen tot 12 jaar, inclusief koffie/thee of fris in de pauze. De opbrengst van deze avond is bestemd voor de nieuwe kerk van de Hersteld Hervormde Gemeente te Ridderkerk. Belangstellenden kunnen zich aanmelden via 078-6822756 of hj.wissink@solcon.nl (graag met vermelding van aantal volwassenen en kinderen).