Weekend weg voor vrijwilliger Ger Rietbroek

Sport

RIDDERKERK - De Vriendenloterij had voor de tweede keer dit jaar een verrassing voor gymnastiekvereniging OKK in petto. Dit keer kreeg penningmeester Ger Rietbroek een cheque voor een weekend weg. Ger nam dit jaar het penningmeesterschap over van de Ridderkerkse turnvereniging.

Toen de vorige penningmeester wegens verandering van werkzaamheden de functie neerlegde, was hij direct bereid deze functie op zich te nemen, ondanks het feit dat hij geen bemoeienissen met OKK had op dat moment. Het bestuur vroeg voor deze sympathieke geste een weekendje weg aan voor Ger bij het Vriendenfonds van de Vriendenloterij. Dit werd gehonoreerd en zo kon secretaresse Gina Mom afgelopen donderdag in het bijzijn van een aantal turnsters van de B-selectie de bon uitreiken aan de blij verraste Ger, die met een smoesje naar de zaal was gelokt .