Wenssterren bij Bloemenjungle

Nieuws

RIDDERKERK - Op zaterdag 13 en zaterdag 20 december worden er Wenssterren voor “Make a Wish Nederland” verkocht bij de Bloemenjungle in Ridderkerk.

Iedereen kan dan voor een klein bedrag een ster kopen bij de Make a Wish-stand en daar zijn of haar allermooiste wens op schrijven. De wensster kan vervolgens worden opgehangen in de kerstboom, die op het parkeerterrein staat van de bloemenwereld aan de Oosterparkweg 15. De Bloemenjungle sponsort deze actie.

Op zaterdag 20 december worden de drie allermooiste wensen beloond met “Make-A-Wish” kerststukken t.w.v. € 25.-, die de winnnaars krijgen aangeboden door de Bloemenjungle. Met de koop van de wenssterren ondersteunt men Make a Wish Nederland (voorheen Doe een Wensstichting) en draagt men direct bij om de wens van kind met een levensbedreigende ziekte te vervullen. De stichting vervult elk jaar ruim 500 wensen van kinderen en jongeren tussen 3 en 18 jaar met een levensbedreigende ziekte. De Bloemenjungle is beide zaterdagen geopend van 8.30 tot 17.30 uur.