Extra inloopbijeenkomst over veranderingen in de zorg

Nieuws

RIDDERKERK – De gemeenten Barendrecht, Albrandswaard en Ridderkerk organiseren op dinsdag 16 december een extra inloopbijeenkomst over de veranderingen op het gebied van jeugdhulp, maatschappelijke ondersteuning (Wmo) en werk en inkomen. De bijeenkomst vindt tussen 16 uur en 20.30 uur plaats in de Hofzaal van het gemeentehuis in Ridderkerk, Koningsplein 1.

Gedurende de afgelopen weken vonden in Barendrecht, Albrandswaard en Ridderkerk 6 inloopbijeenkomsten plaats met als doel belangstellenden te informeren over de manier waarop de zorg vanaf 1 januari 2015 is ingericht. Iedereen die nog vragen heeft of niet in de gelegenheid was één van de eerdere bijeenkomsten te bezoeken is op dinsdag 16 december van harte welkom.

Wijkteams vanaf 1 januari 2015 aanspreekpunt
Deskundige vertegenwoordigers van gemeenten en zorgpartners op het gebied van jeugdhulp, maatschappelijke ondersteuning (Wmo) en werk en inkomen zijn tijdens de inloopbijeenkomst aanwezig om vragen te beantwoorden. Daarnaast worden de verschillende partners uit de sociale en jeugd- en gezinsteams voorgesteld. Vanaf 1 januari zijn de medewerkers van deze wijkteams het aanspreekpunt voor de bewoners.