Voetbaltrainers te gast in Riddersportshow

Nieuws

RIDDERKERK - Op zaterdag 27 december is een speciale aflevering van de “Riddersportshow” van Radio Ridderkerk te beluisteren tussen 14.00 en 16.00 uur.

Te gast in de studio zijn dan onder andere de trainers van de Ridderkerkse voetbalclubs Bolnes, RVVH, Rijsoord en Slikkerveer. Presentator Arjan ´t Jong wordt in deze uitzending ondersteund door de vaste verslaggevers van de vier clubs, die in gesprek gaan met de trainers Geert Meijer, Giovanni Franken, Gijs Zwaan en Richard Mank. Ook zullen mogelijk nog enkele spelers bij dit gesprek aanschuiven, want na een eerste seizoenshelft valt er natuurlijk veel te bespreken. Niet alleen wordt de balans opgemaakt van die eerste seizoenshelft, maar natuurlijk ook vooruit gekeken naar de rest van het seizoen.