Huis van de Kerstman

Nieuws

RIDDERKERK - Sinds deze week is het Huis van de Kerstman in Ridderkerk officieel geopend voor publiek. Na weken van voorbereidingen en de opbouw, kunnen kinderen hier de Kerstman ontmoeten in het voormalige Bruna-pand aan het Sint Jorisplein.

In het huis kunnen de kleintjes zich vermaken met verschillende onderdelen, zoals een beweegparcours voor het overbrengen van pakjes, het maken van kerststukjes en het versieren van cupcakes. Ook mag iedereen op de foto met de Kerstman.

Het Huis van de Kerstman is tot bezoeken tot en met zaterdag 20 december. De entree bedraagt € 2,-- en met een volle strippenkaart kunnen de bezoekertjes warme chocolademelk gaan drinken bij Brasserie Downtown. Alle foto’s met de Kerstman zijn te vinden op de Facebookpagina van Sport en Welzijn.
Sponsors
De feestelijke decoratie van dit Kerstmanhuis is verzorgd door Start en Finish. De materialen voor de activiteiten zijn geleverd door de Bloemenjungle en de supermarkten Jumbo en Albert Heijn. Sport en Welzijn bedankt alle vrijwilligers en de leerlingen van het Maxima College voor hun inzet en het mogelijk maken van dit evenement. Daarnaast bedankt de organisatie ook de volgende sponsors voor hun bijdrage: Stichting Fonobori, Rabobank, Woonvisie, De Koning Repro, Wijkideeteam Centrum, MSR Verhuur, Nima Installatiebedrijf, ZV loodgieters, Djen Design, 2MakeITWork, Start + Finish, Twinsign, Den Otter, Albert Heijn Ridderkerk, Jumbo Supermarkten Ridderkerk, Bloemenjungle Ridderkerk, Arie Kreuk Transport en Hotel van der Valk Ridderkerk.