Extra pakken voor Rotary Santa Run

Nieuws

RIDDERKERK - Het Koningsplein zal op zaterdag 20 december rood gekleurd zijn door de deelnemers van de eerste Rotary Santa Run in Ridderkerk.

De deelnemers van dit ludieke evenement zullen een parcours van ongeveer drie kilometer door het centrum rennen of lopen. Ze doen dat allemaal verkleed als Kerstman. Rotaryclub Ridderkerk en Sport en Welzijn organiseren dit evenement voor twee goede doelen en zijn al bij voorbaat succesvol. Afgelopen week moesten extra pakken besteld worden om alle deelnemers in het rood aan de start te brengen.

De lopers zullen zich vanaf 10.30 uur verzamelen op het Koningsplein. Upstairs Dance & Fit zorgt van 11.00 tot 11.15 uur voor de warming up. Burgemeester Anny Attema zal daarna het startschot geven. Na de finish worden alle renners beloond met een medaille. Rond 13.15 uur al de opbrengst bekend zijn door de overhandiging van cheques voor het MS Fonds en De Zonnebloem Ridderkerk.
Sponsor van de Santa Run zijn onder meer Van der Valk Hotel Ridderkerk, Quooker, Noortdak en de Vries, Verschoor Traiteur & AGF, Sierat, Bouwbedrijf van der Pol, Drukkerij Sanders en Ledfurniture. Alle lopers kunnen zich ook persoonlijk laten sponsoren door familie, vrienden e.d. Jong en oud kan meedoen. Inschrijven voor de laatste plekken kan via: www.ridderkerk.rotarysantarun.nl. Deelname kost € 10,--. De startnummers en pakken zijn op vrijdag nog op te halen bij WVC Slikkerver aan de Reijerweg 62 tussen 9.00 en 17.00 uur en ’s avonds tussen 19.00 en 22.00 uur.