Zilverschoonprijs voor vrijwilligster van Dierenbescherming

Nieuws

RIDDERKERK - De Ridderkerkse Ingrid van Karsbergen is met de toekenning van de Ida Zilverschoon Prijs uitgeroepen tot “Vrijwilliger van het Jaar 2014”. De prijs, een geldbedrag van 250 euro, ontving ze voor haar tomeloze inzet voor de Gehoorzame huishondschool in Ridderkerk.

De prijs werd namens de Stichting Ida Zilverschoon overhandigd door dierenarts Henk Lommers. Deze stichting beheert een fonds dat wordt ingezet ter ondersteuning van personen of organisaties die zich inzetten voor het beschermen van dieren. Ingrid een mooie bos bloemen en de cheque uitgereikt. Lommers gaf te kennen dat zij de prijs verdiend omdat zij er altijd is! Verkouden of niet , met een dikke knie of wanneer ze jarig is, de hondenschool kan op haar rekenen. Maar ook omdat zij een soort moeder-overste is en goed zorgt voor alle vrijwilligers van de hondenschool.

Dierenbescherming Rijnmond is trots op ‘hun’ Vrijwilliger van het Jaar en hoopt dat deze onderscheiding meer mensen stimuleert om vrijwilligerswerk te gaan doen. De Dierenbescherming is 100% afhankelijk van giften en donaties en kan haar belangrijke werk alleen voortzetten door de inzet van de vele vrijwilligers.