Plezier in het Huis van de Kerstman

Nieuws

RIDDERKERK - Veel peuters en kleuters hebben zich kunnen uitleven tijdens hun bezoek aan het “Huis van de Kerstman” in Ridderkerk. Het voormalige Bruna-pand was een week lang omgetoverd tot een sfeervolle ontmoetingsplek voor de kleintjes.

Verdeeld over zes dagen kwamen de kinderen van Peuter Enzo, SKR, Mundo, de Botter en Stichting Bram op bezoek. Naast de ontmoeting met de Kerstman waren er verschillende activiteiten in het ‘huis’, zoals het maken van kerststukjes, cupcakes versieren en een uitdagend beweegparcours voor het overbrengen van kerstpakjes. Ook was er een hoekje om een mooie tekening voor de Kerstman te maken. Voor de één was het wat spannend om zo dichtbij de Kerstman te zijn, de ander liet graag weten wat zijn/haar wensen zijn voor de Kerst. Na het maken van een foto mochten de kleintjes met hun volle strippenkaart en elfendiploma op zak, gratis een warme chocolademelk halen bij Brasserie Downtown.

Sport en Welzijn kijkt terug op een geslaagde tweede editie van dit evenement en bedankt alle sponsoren, vrijwilligers, leerlingen van het Maxima College en bezoekers voor het mogelijk maken van dit evenement. Het Huis van de Kerstman werd mede mogelijk gemaakt door: Stichting Fonobori, Rabobank, Woonvisie, De Koning Repro, Wijkideeteam Centrum, MSR Verhuur, Nima Installatiebedrijf, ZV loodgieters, Djen Design, 2MakeITWork, Start + Finish, Twinsign, Den Otter, Albert Heijn Ridderkerk, Jumbo Supermarkten Ridderkerk, Bloemenjungle Ridderkerk, Arie Kreuk Transport en Hotel van der Valk Ridderkerk.
Roelie ’t Jong maakte voor de organisatie alle foto’s die zijn te bekijken op de Facebook-pagina van Sport en Welzijn of te bestellen via: www.roelietjong.nl.