Trouwe reizigers van De Jong Intra

Nieuws

RIDDERKERK - De heer en mevrouw Van den Berg uit Ridderkerk zijn net voor Kerstmis in het zonnetje gezet door commercieel directeur Coby van Dongen van de Jong Intra Vakanties. Het Rijsoordse echtpaar reist al sinds de 70’er jaren met de Jong Intra en zij maakten in 2014 hun 50e reis uit het aanbod van de touroperator.

Coby van Dongen vond dit aanleiding voor een bezoekje om de trouwe reizigersonderscheiding voor de vijftigste reis persoonlijk te kunnen overhandigen! Vol trots namen de heer en mevrouw Van den Berg de gouden speld met diamantjes in ontvangst. Tijdens het bezoek kwamen alle verhalen van de afgelopen veertig jaar weer naar boven. Leuke anekdotes over bijvoorbeeld die keer dat het zo enorm gesneeuwd had, maar ook over alle chauffeurs die ze nog steeds met naam en toenaam kennen. Variërend van fietsreizen in de zomer tot volledig verzorgde busexcursiereizen naar de witte Alpenlanden, ze vonden altijd een mooie reis.

Al sinds de oprichting reikt de Ridderkerkse reisorganisatie onderscheidingen uit voor reizigers die 10, 15, 25, 50 of zelfs 60 keer met de Jong Intra Vakanties op reis zijn geweest. De traditionele onderscheidingen bestaan uit zilveren, gouden of goud met diamanten spelden en voor 60 jaar een horloge. Trouwe reizigers kunnen zelf een inschrijfformulier opvragen bij de reisorganisatie waarop zij kunnen aangeven in aanmerking te komen voor een onderscheiding.
De heer en mevrouw Van den Berg kregen voor de feestdagen ook een flesje wijn én als aandenken een miniatuur-uitvoering van een luxe touringcar. Voor het jaar 2015 zoeken de heer en mevrouw Van den Berg weer een mooie reis uit de brochure excursie- en rondreizen om per comfortabele touringcar naar een mooi plekje in Europa af te reizen. Natuurlijk mét het gemak om in Ridderkerk opgehaald te worden, bij de bushalte op het Koningsplein!