Toneelclub voor kinderen

Nieuws

RIDDERKERK - Woensdag 8 januari start in Barendrecht en Ridderkerk een toneelclub voor kinderen: Tante T. Improvisatietheater staat hierbij centraal. De docent, Tessa Vugts, heeft jaren ervaring als leerkracht in het basisonderwijs en in het improvisatietheater. Aan het einde van de cursus is er een presentatie voor ouders.

Er zijn bij de ‘Tante T – Improclub’ zes lessen. Die starten 8 januari in Barendrecht en Ridderkerk. Op de dinsdagen voor kinderen in groep 3, 4 en 5 van 14.55 tot 15.45 uur en voor kinderen in groep 6, 7 en 8 van 16.15 tot 17.15 uur. Locatie is de Dr. Schaepmanschool aan Hovystraat 60 in Ridderkerk. Op de donderdagen is er les voor groep 1 en 2 van 16.00 tot 17.00 uur in de Dr. Schaepmanschool aan Evertsenstraat 16 in Barendrecht. De kosten voor deze cursus zijn 36 euro. Meer informatie en inschrijven via: www.tantet.nl en info@tantet.nl.