Winst bij start seizoen

Sport

RIDDERKERK - De eerste turnwedstrijd van de B-selectie was een feit. Het turnteam van OKK Ridderkerk bestond uit Amber, Mylène, Dasha, Marjolein, Babette en Melissa. Helaas kon Marousha niet meedoen vanwege een blessure.

Op het eerste toestel brug scoorde Dasha de op één na hoogste score van de wedstrijd. Met een ontzettend mooie oefening scoorde zij 11.20pnt. Helaas mocht deze grandioze score niet bijdragen aan winst op dit toestel.

Bij het inturnen op het toestel sprong, raakte Marjolein helaas geblesseerd waardoor verder turnen er voor haar niet meer inzat. Erg jammer, want ook Marjolein levert een goede bijdrage aan de teamresultaten. Mede door een goede sprong van Melissa, werd dit onderdeel wel op naam van OKK geschreven. Melissa behaalde 10.20pnt.

Het volgende toestel was vloer. Hier scoorden zowel Amber als Babette een prima cijfer. Met respectievelijk 9.20pnt en 10.00pnt, deden zij het keurig. Amber turnde haar eerste echte wedstrijd als lid van de B-selectie. Babette daarentegen turnde voor het eerst een wedstrijd als senior turnster. Jammer genoeg wist K&V/WIK hier hogere cijfers te behalen en zij wonnen uiteindelijk dit toestel.

Als laatste was de balk aan de beurt. Mylène wist het hoofd koel te houden en scoorde hier 10.80pnt. De hoogste dagscore op balk. Hier was de winst wederom voor OKK.

Na het turnen van alle toestellen, was de spanning om te snijden. Uiteindelijk trok OKK aan het langste eind en behaalde zij de meeste punten en wonnen de wedstrijd. Een mooie aftrap van een nieuw seizoen.