Twee keer genomineerd voor Bruidsfoto Award

Nieuws

RIDDERKERK - Rika Conradi van RiCon Fotografie uit Ridderkerk maakt opnieuw kans op een Bruidsfoto Award. De Ridderkerkse is dit jaar genomineerd in twee categorieën. Het is de derde keer dat ze tot de genomineerden behoort en in 2012 won ze ook een award.

Op 15 januari jl. maakte de internationale vakjury de nominaties voor de Bruidsfoto Award 2015 bekend. Uit een recordaantal van bijna 3.000 inzendingen koos de jury tachtig foto’s die nu meedingen naar een award. In acht categorieën zijn telkens tien foto’s genomineerd. Rika Conradi verdiende nominaties in de categorie Bruidskinderen en de categorie Sfeer en Emotie.

De Ridderkerkse fotografe won de prijs drie jaar geleden in laatstgenoemde categorie. Dit jaar is ze in de race met een smakelijke foto van een taartetend en genietend bruidspaar. In de categorie bruidskinderen dingt ze mee met een vrolijke foto van bruidskinderen die de kerk kwamen binnenlopen als beveiligers van de trouwringen.
Het is de elfde keer dat de verkiezing voor Bruidsfoto awards wordt georganiseerd. Tot 15 mei 2015 kunnen aanstaande bruidsparen en collega-vakfotografen hun stem uitbrengen op hun favoriete bruidsfoto’s via: www.bruidsfotoaward.nl. Op maandag 1 juni worden de winnaars van de publieksprijs en vakprijs bekendgemaakt. De foto met de meeste publieksstemmen wint ook nog eens de titel Overall Winnaar 2015. De Bruidsfoto Award wordt georganiseerd door Bruid & Bruidegom Magazine en heeft als doel om de nieuwste bruidsfototrends te laten zien en bruidsparen kennis te laten maken met professionele bruidsfotografen.