Statiegeldactie V.V. Rijsoord

Sport

RIDDERKERK - Vanaf 31 januari is de jeugdafdeling van V.V. Rijsoord een statiegeldactie gestart in samenwerking met COOP Ridderkerk. Afgelopen zaterdag is COOP Ridderkerk in hun vestiging aan het Vlietplein de actie gestart met het plaatsen van een kar waar klanten hun statiegeldflessen kunnen doneren ten bate van de Rijsoordse voetbaljeugd.

Jeugdvoorzitter van V.V. Rijsoord, George Broeders, was hierbij aanwezig om samen met de bedrijfsleidster van COOP, Monique van der Voort, het startsein te geven voor deze bijzondere actie.
Monique van der Voort steunt deze actie van harte en heeft toegezegd deze actie tot aan het einde van dit voetbalseizoen in haar winkel te handhaven. Tevens is er ook een kar op het terrein van de voetbalvereniging geplaatst. Hier kan een ieder die de jeugd van Rijsoord een warm hart toedraagt hun statiegeldflessen doneren.
Om deze actie tot een succes te maken zal er een speciale inzamel dag in Rijsoord worden georganiseerd waarbij de jeugd van V.V. Rijsoord langs de deuren zal gaan om zoveel mogelijk flessen op te halen. De bewoners van Rijsoord zullen hiervan op de hoogte worden gesteld zodat zij hun statiegeldflessen kunnen opsparen speciaal voor deze inzamel dag
COOP Ridderkerk en V.V. Rijsoord hoopt dat deze actie een groot succes wordt zodat er een mooi bedrag bijeen gehaald kan worden voor de jeugdafdeling van deze Rijsoordse voetbalvereniging.