Verwendag voor vrouwen met kanker

Nieuws

RIDDERKERK - Come2Balance organiseert op vrijdag 29 mei voor de tweede keer in Ridderkerk een verwendag voor vrouwen met de diagnose kanker. In samenwerking met stichting IanCar4parents worden op deze dag 50 vrouwen uit Barendrecht, Ridderkerk en Albrandswaard heerlijk verwend met o.a. gezichtsbehandelingen, manicure en pedicure. Ook verlenen visagisten, kappers, fotografen en yogadocenten hun medewerking.

Er worden diverse workshops gegeven. Net als vorig jaar heeft hotel Van der Valk Ridderkerk weer een aantal zalen gratis ter beschikking gesteld. De vrouwen die op deze dag centraal staan krijgen ook een heerlijke lunch aangeboden. Dankzij de inzet van vele vrijwilligers en sponsoring is de deelname voor de vrouwen gratis.

Inschrijven kan vanaf woensdag 25 maart via het inschrijfformulier op: www.come2balance.nl. Voor informatie en aanmelding kan ook contact opgenomen worden via: come2balance@gmail.com, Yvonne de Groot: 06 4244 5294 of Marie Nowee: 06 5125 5394.