Nieuw talent bij Brede School

Nieuws

RIDDERKERK - Het derde blok van de Brede School is al een aantal weken in volle gang. De meeste activiteiten zijn al begonnen of moeten nog starten, maar ook zijn er activiteiten die alweer geëindigd zijn. Voor een aantal kinderen uit Ridderkerk-Centrum en West is bijvoorbeeld het paardrijden al voorbij en zijnandere kinderen pas gestart.

In de eerste groep was er veel talent en de organisatie is benieuwd of dit ook voor de volgende groep geldt. Naast talent op het gebied van sport is ook talent ontdekt op het gebied van mode en muziek. Met de activiteit Popkoor hebben kinderen het lied ´Hoe´ van Nielson prachtig leren zingen. De zangdocente van ToBe begeleidt dit groepje en na wat oefenen zingen alle kinderen uit volle borst mee. Ook is een groepje meiden enthousiast bezig om kleding te maken voor hun eigen modeshow. Samen met een aantal kinderen van de dansactiviteit verzorgen zij op vrijdag 13 maart bij DansNzo een mode- en dansshow bij DansNzo. Ook het dansblok verloopt veelbelovend. Foto’s en filmpjes van de activiteiten van te bekijken op de Facebookpagina ‘Brede School Ridderkerk’. Alle informatie over de programma’s is te vinden op: www.bredeschoolridderkerk.nl.