Rally voor Stichting Bram

Nieuws

RIDDERKERK - Rotaryclub Ridderkerk de Waal organiseert op zaterdag 4 april voor de zevende keer een Classic & Open Rally. Iedereen kan aan dit evenement meedoen, al of niet met een klassieker, cabrio of gewone auto. De opbrengst komt net als vorig jaar ten goede aan Stichting Bram.

De rally start en eindigt in Ridderkerk. De rit voert langs prachtige Hollandse landschappen en kent leuke stopplaatsen. Op verschillende plekken kan men bij een hapje en/of drankje ervaringen met andere rijders uitwisselen. Er is ook een mooie lunchlocatie gevonden. De dag zal eindigen met een feestelijk diner, waarbij ook de prijsuitreiking plaatsvindt en de cheque aan Stichting Bram zal worden uitgereikt. Deze Ridderkerkse stichting zorgt ervoor dat kinderen met een meervoudige beperking bij hun dagbesteding zoveel mogelijk omgang hebben met leeftijdgenoten van de peuterspeelzaal of de basisschool.

Vorig jaar haalden de rallyrijders, de vele sponsorende bedrijven uit de regio en de Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind (NSGK) samen een bedrag op van €18.500. Net als vorig jaar zal de NSGK het ingezamelde bedrag verdubbelen ten behoeve van Stichting Bram. Voor meer informatie en inschrijving: www.rotary-ridderkerkdewaal.nl.

Lotenverkoop

Op zaterdag 14 maart verkopen leden van de Rotaryclub loten in winkelcentrum Ridderhof. Wie loten koopt maakt kans mooie prijzen te winnen, waaronder een Samsung curved TV, een reischeque van PB Travel en een meubelcheque van Plaisier en nog vele andere prijzen. Bij Smit Mode komt een prachtige Ford Capri RS 2600 te staan. Men mag gratis met deze oldtimer op de foto als men enkele loten koopt.