Cursus Natuurfotografie

Nieuws

RIDDERKERK - Natuurvereniging IJsselmonde start binnenkort met een cursus natuurfotografie. Deze cursus wordt in Ridderkerk verzorgd door bioloog en natuurfotograaf Lex Kreffer. Voor beginnende natuurfotografen zal hij in de Oudheidkamer drie lessen geven.

Er wordt op deze avonden ingegaan op techniek en fotoapparatuur, waarbij natuurfoto’s worden bekeken als voorbeelden. De tips kunnen in de praktijk worden gebracht bij bezoeken aan het Donckse Bos en de Duinen van Voorne. De lessen zijn (data onder voorbehoud) op de woensdagavonden 25 maart, 15 april en 22 april. De praktijksessies zijn gepland voor 29 maart en 19 april. Er kunnen maximaal twaalf personen deelnemen. Het cursusgeld is € 45,-- voor leden van de natuurvereniging en € 55,-- voor niet-leden. Aanmelden kan bij Christa Groshart: 0180-428262 of secretariaat@natuurvereniging-ijsselmonde.nl.