Zwemkapioenschappen voor de scholen

Sport

RIDDERKERK - Voor het vierde jaar vonden afgelopen zaterdag de Ridderkerkse schoolzwemkampioenschappen plaats. Dit kampioenschap werd gehouden in De Fakkel en georganiseerd door R.Z.& P.C. Poseidon'56. In totaal waren er tien teams en zes scholen vertegenwoordigd. Er ontstond een spanende strijd.

Het team van C.B.S. De Regenboog (blauw) won de eerste plaats. De gedeelde tweede plaats ging naar O.B.S. De Reijer (wit) en O.B.S. De Bosweide (rood).
Deze drie teams mogen nu deelnemen aan de Zuid-Hollandse schoolzwemkampioenschappen op 6 juni in De Fakkel. Deze wedstrijd zal plaatsvinden op 6 juni en wordt eveneens in het
Alle kinderen die meededen mogen acht keer gratis meetrainen bij de zwem- of de polo afdeling van de vereniging.
Dit geldt ook voor iedereen die belangstelling heeft om in verenigingsverband te gaan zwemmen.