Singing in the rain

Nieuws

RIDDERKERK - Letterlijk spetterend zorgde Guus Bok zaterdagmiddag voor de muzikale afsluiting van de actieweek van het Vlietplein. De Ridderkerkse zanger wilde van geen afzeggen weten, ondanks het slechte weer.

Hij mocht van de organisatie zelf beslissen over het doorgaan van zijn buitenoptreden. Er werd op weinig publiek gerekend, maar Guus wilde niemand teleurstellen. Gelukkig maar, want er waren zelfs enkele fans uit België voor hem naar Ridderkerk afgereisd. Het werd een vrolijk halfuurtje met aan twee kanten onder luifels schuilende toeschouwers. Een in zijn passen volgende jongedame met paraplu kon de beweeglijke zanger niet droog houden. Er gingen er meer met nat haar van het plein, want het enthousiasme van Bok maakte spontaan een polonaise los.