Oranje Zwemdisco

Nieuws

RIDDERKERK - Op zaterdag 18 april is de laatste Aqua Disco van dit seizoen in het Ridderkerkse zwembad De Fakkel. Deze laatste zwemdisco voor de vakantie staat in het teken van het Oranjefeest. Er wordt een vorstelijk en swingend voorschot genomen op de viering van Koningsdag. Het recreatiebad wordt hiervoor omgetoverd tot een verlicht discopaleis.

Deze avond is special voor kinderen t/m 12 jaar, maar ook ouders zijn van harte welkom. De dj’s draaien de nieuwste hits van 18.00 tot 21.00 uur. Kaartjes zijn in de voorverkoop voor € 4,-- verkrijgbaar bij de kassa van De Fakkel. Kopen van kaarten op de avond zelf is een euro per persoon duurder. Voor kinderen die geen zwemdiploma hebben zijn bandjes verplicht. Ook deze zijn te koop bij de zwembadkassa.