Feestje voor mensen met een verstandelijke beperking

Nieuws

RIDDERKERK - Wijkvereniging Drievliet-’t Zand organiseert op zaterdag 16 mei een gezellige middag voor mensen met een verstandelijke beperking. Er wordt op deze middag belangeloos opgetreden door diverse artiesten met Nederlands repertoire, waaronder Will de Brouwer, Perry Zuidam en Marco de Hollander. Marcel Ringelberg van het Ridderkerkse touringcarbedrijf Ringelberg heeft toegezegd om mensen in Ridderkerk en Barendrecht op te halen als zij zelf niet naar het wijkcentrum van Drievliet kunnen komen.

Sponsors voor een hapje en drankje zijn Life-Line, Elsco Drankenservice en A. Boersma Transport. Ook de wijkvereniging staat garant voor iets lekkers en zorgt voor een feestelijk versierde zaal. De middag kan gratis worden bezocht, maar het aantal kaarten is beperkt. Instellingen kunnen zich met een groep komen, maar men mag zich ook individueel aanmelden. Voor meer informatie: www.wijkverenigingdrievlietzand.nl of 06 5361 3813.