Papegaaienshow in Slikkerveer

Nieuws

RIDDERKERK - Het wijkideeteam voor Slikkerveer organiseert de Oranjeactiviteiten in samenwerking met Taveerne Den Dill. Er zijn van 12.00 tot 17.00 uur activiteiten op het Dillenburgplein, waarna het nog lang gezellig kan zijn met livemuziek van The Asian Connection. DJ Jos luistert de hele dag op met muziek.

Van 13.00 tot 17.00 uur is er een doorlopende voorstelling van een papegaaienshow. Ook krijgt het Dillenburgplein bezoek van een sneltekenaar, die van 13.00 tot 16.00 uur zijn kunsten zal vertonen. Voor kinderen zijn er van 14.00 tot 16.00 uur Oudhollandse spelen. Afgewisseld met wat rondjes met het rad van avontuur zingen de Ridderkerkse Noordzangers tussen 15.00 en 16.30 uur. Aansluitend gaat het programma bij Den Dill door van 17.00 tot 22.00 uur. The Asian Connection is een band met muzikanten met Aziatische roots. Zij spelen soul, funk, latin en R&B.

Speeltuin

De achter het Dillenburgplein gelegen speeltuin “Dillenburg” is op Koningsdag open van 13.00 tot 17.00 uur. Een dagkaartje voor niet-leden kost deze middag € 1,-- per kind. Voor een klein prijsje kan er ook genoten worden van ijs, een pakje fris en wat lekkers voor papa en mama.