Kaarten voor jeugdtheater

Nieuws

RIDDERKERK - Op donderdag 30 april speelt Theaterfiets de voorstelling ‘De Reiziger’ in Ridderkerk. Dit leuke verhaal over een verwende prins die de wereld in moet om te leren wordt opgevoerd in theater Het Plein. Kaarten voor deze voorstelling, die geschikt is voor kinderen vanaf vier jaar, zijn voor € 5,-- verkrijgbaar bij de kassa van De Fakkel.

Reserveren kan via: j.beun@sportenwelzijn.nl. Gereserveerde kaarten moeten van tevoren zijn opgehaald en betaald. Eventueel nog voorradige kaarten worden op de dag van de voorstelling aan de zaal verkocht vanaf 13.00 uur. “De Reiziger” begint om 13.30 uur. De theaterzaal gaat vijf minuten voor aanvang open. Meer informatie over deze voorstelling is te vinden op: www.sportenwelzijn.nl.